Artwork door Ruud van Eijk

08 okt 2019  Pieter-Jan Hoedt

Als bedrijf hebben we lang gedacht aan een visual die kon aansluiten bij de waarden die wij vooropstellen bij In-Motion Software. Daarom hebben we beroep gedaan op Ruud van Eijk. Ruud is een grafisch designer met ondertussen referenties zoals Redbull, Mini Cooper, Universal Music en Dimitri Vegas & Like Mike. We zijn dan ook ongelooflijk trots om het resultaat eindelijk te kunnen delen!

Ruud van Eijk

Graphic Designer

Ik werk al jaren met plezier voor onze zuiderburen en nu dus ook voor In-Motion Software. Een professionele partij, op zoek naar nieuwe graphic designs. That’s where I come in. Deze graphic design opdracht lag in lijn met mijn favoriete werkzaamheden. Ik werd dus al snel enthousiast na ’t horen van alle wensen en details.

"Toen we beslisten om een artwork te laten maken die de waarden van ons bedrijf naar boven zou brengen, wou ik zeker zijn dat dit op een passende manier zou ingevuld worden. Daarom dacht ik meteen aan Ruud. Hij is een grafisch designer die durft de limiet op te zoeken en altijd hele sterke artworks uit zijn mouw schud. Vooral typerend aan zijn stijl is dat het heel kleurrijk is en dat het de aandacht vasthoudt."

Pieter-Jan Hoedt ~ Managing Partner at In-Motion Software

We maakten gebruik van het kleurenspectrum volgens onze huisstijl en voegden daar onze waarden aan toe: innovatie die loont, behendigheid, continue verbeteringen, vertrouwde adviseur, focus op uitmuntendheid en ondersteuning van de volledige software levenscyclus.

Dit resulteerde in een visual met heel veel verschillende onderdelen die stuk voor stuk een belangrijk deel zijn van een innovatief geheel. Het zal de komende periode meer te zien zijn op onze marketingmaterialen, informatiedocumenten, onze website en zelfs applicaties.

Het artwork is ondertussen al te zien in onze vernieuwde vergaderzaal dus kom zeker eens langs om meer te horen over onze vernieuwde producten en hoe we u nog beter van dienst kunnen zijn.

We vroegen Ruud of hij een korte samenvatting wou geven over het artwork die hij heeft gemaakt voor ons:

"De kernwoorden voor het artwork zijn vooral: ‘fris, business, flexibel, software & clean.’ Er moest een lekkere flow in het design zitten. Een smooth maar stoer geheel. Ook moest de uitwerking in 1 lijn zijn met de company brand guide. Maar er was ook ruimte om het een en ander toe te voegen. Na ’n duidelijke briefing van de klant is het ’n fris, kleurrijk & bold design geworden."

Ruud van Eijk ~ Graphic Designer & Art Director at Ruud van Eijk

En u? Wat vindt u van het artwork?

Ga naar de website van Ruud van Eijk voor meer van zijn ontwerpen.



Algemeen   Nieuws  

Leave a comment:


Log in to make a comment.