Om gebruiksvriendelijkheid te kunnen ondersteunen is het belangrijk om een huisstijl te hebben die aansluit bij de onderneming en de producten die wij in de markt plaatsen. Daarom hebben wij samen met Well de identiteit van ons bedrijf benadrukt in deze nieuwe huisstijl.
Na enkele maanden van brainstormen en werksessies, kwamen we uit op de échte identiteit van ons bedrijf: gedrevenheid door onze klanten, een persoonlijke aanpak en een oplossingsgerichte mindset.
Daarna moest deze identiteit vertaald worden in de huisstijl:
We vroegen Kimberly om wat extra uitleg over het logo en de huisstijl:
"In-motion is een bedrijf dat constant in beweging is, meegroeien met de klant is hun missie! Deze drive vind je ook in het logo, de groeicurve reflecteert hun flexibel en dynamisch karakter. In combinatie met de felle kleuren zorgt dit voor een frisse maar professionele huisstijl."
De huisstijl die nu reeds te zien is op de website en in nieuwe informatiebrochures zal ook gebruikt worden in de nieuwe softwareproducten bij In-Motion Software. De kleuren en lettertypes zorgen voor een sterke opmaak en zullen op een duidelijke manier geïmplementeerd worden.
Wij geloven alvast in deze nieuwe huisstijl. En u? Wat denkt u over onze nieuwe huisstijl?
Ga naar de website van Well voor het volledige project.